Tiedättekö, että olen huomannut, että tulen päivä päivältä lyhyt pinnaisemmaksi avioeroprosessini suhteen. Tänään taas, kun tulin töihin ex-mies (joka myös luopiona tunnetaan) oli lähettänyt kesälomista postia kärjistettynä, että ilmoitan koska haluan ja sillä selvä. Ärsyttää vastailla turhanpäiväisiin sähköposteihin ja esittää sitatteja huoltajuussopimuksesta. Eräs viisas ystäväni vanhasta taloyhtiöstäni kommentoi viime kesänä avioerouutisen kuultuaan, että "Jos kuvittelet, että te olette tähän saakka riidelleen, niin todellisuudessa se alkaa vasta nyt". Hän oli täysin oikeassa. Täysin.

No iloisempiin aiheisiin. Tänään meille tulee uusi kisuvauva! Ihanaa. Meidän pitää olla Pakilassa viideltä hakemassa sitä. Mitähän Börje tuumaa? Ans kattoo...

Kävin eilen Jorvaksessa ystäväni luona puristelemassa kummityttöni poskia. Niillä on sama meininki kun meilläkin, paitsi vielä alkutekijöissään. seinäremonttia ja pihahommia. Ahkeroitiin eilen Roopen kanssa pihamaalla. Raahattiin viime talvena kaatuneen kuusen oksat "takamaalle" ja Roope pussitti halkoja.

 Aamulla viideltä Roope kävi tomerasti hakemassa yöpöydältäni rairuohon omaan kirjahyllyynsä.
-Tää on mun, mä oon kasvattanu mulle tän ruohon ni sen mun ei äidin eli mun.
-Joo oikei, kui vaan. hyvää yötä.

Eilen illalla oli mukavaa. Istuttiin kullan kanssa sohvalla ja katsottiin Sillä silmällä. Se Mikael naurattaa mua, en tiä miksi. Juotiin ihanaa punkkua ja syötiin blinejä smetanan, mädin ja sipulin kanssa tai vaihtoehtoisesti kylmäsavulohisössön kanssa. Ah, ihanaa!